24 Ocak 2008 Perşembe

"Yol"cu Kış Uykusunda"

Evet yanlış okumadınız; geçen ay da bunu söylemiştim.
Gerçekten de bir aydır "Yol"cu kış uykusunda.."
Motoru hiç çalışmadı. Olduğu yerden hiç kıpırdamadı.

Dahası ben onun içinde bu bir aydır hiç kalmadım.

Havanın soğukluğu nedeniyle "Akademi"nin "küçük ev"lerinden birisinde geçirdim bu bir ayı.

Çok "hareket" olmadığından sizlere verecek çok fazla haber de yok.

Okumakla, yazmakla ve bilgisayar başında geçti bu süre. Aaa es geçmemeliyim: Bir de çok "güzel" bir "yılbaşı partisi" yaşadık, Akademi ahalisi ve konuklarıyla...
hep birlikte şenlik şamata içinde girdik 2008'e.
Dileklerimiz sanırım hepimiz için aynıydı: 2008 de 2007 gibi olmasın istedik!..

Bu zaman zarfınfa olan biten, buluşmalar, görüşmeler, hep "on line"di...

Böyle mi denir bilmiyorum. Ama arkadaşlarımla, dostlarımla elektronik ortamda haberleştiğimizi söylemek istiyorum.

Tabii bir de "cep telefonu" denilen aletin yardımıyla yapılan sohbetler var.

Rutin yazılarım çizilerim dışında bu bir ayı düzenlemesini üstlendiğim "beş web sayfası"nın işleri doldurdu ağırlıkla.

Bir de "2007'yi anlattığım kişisel raporum"u yazdım. Tabii onu yazarkenbir yandan da yaptıklarımı ve kendimi değerlendirmiş oldum.
Arkadaşlarımdan dostlarımdan ilgilenip merak edenlere de yolluyorum onu; bakalım onlar ne diyecekler...

Bu aylık benden bu kadar...

Yapmam gereken işler var...

Hoş kalın, hoşça kalın...

Hiç yorum yok: