2 Mart 2008 Pazar

Bir ayı geçmiş, yazmamışım...

"Yol'cu"nun izini sürenlere, ondan haber bekleyenlere merhaba,

Ayda bir yazıyordum, bu kez "bir ayı" geçirmişim. Hemen hemen 40 gün olmuş.
Ocağın son haftasında Akademi'de sürdürdüğümüz "sözlü tarih çalışması" kapsamında çok değerli bir insanla, Sayın Ecz. Yücel Ziylan'la bir "söyleşi" yaptım.
Şubat başında ise "Yol'cu"yu Gümüşlük Akademisi'nde bırakıp otobüsle yola çıktım. İlk hafta içinde Ankara'daki bir etkinlik ve İmece Evi'ne bir "merhaba" molası vardı.
Ardından da 16 gün boyunca "İstanbul"
Hızlı ve "toplantılarla, buluşmalarla" dolu dolu geçti.
Tam burada Sevgili Hrant'ı anmalı ve onu anımsatmalıyım. İstanbul'da olduğum günlere denk geldi; onu katledenlerin duruşma günleri. Takipçisi olanların arasında yerimi alabildim.
11 ve 25 Şubat'ta yine Barbaros Meydanı'nda toplandık ve "Hrant için, Adalet için" diyerek, talebimizi bir kez daha dile getirdik.

* * *

Bu arada İstanbul'a yağan karda boğazda tur atıp fotoğraf çekme olanağı bile buldum.
Güzeldi.
Kısa olduğu için mi, uzun zamandır görmediğim ve yeni tanıdığım insanları gördüğüm için mi bilmem bu kez varması da, orada kalması da, ayrılması da bir "başka" oldu.
Dönerken yine "İmece Evi"nde bir mola verdim.
O "mola"da bir dolu program yaptık.
Sonraya ve geleceğe dair.
Yeni yeni oluşan, henüz "fiile çıkamasa da" çok daha kuvvetli bir "kuvve" haline gelen "bir başka yaşam"a dair konuştuk.

* * *

Kış uykusunun "son günleri" tamamlanıyor.
Önümüzdeki günler yine yoğun bir "program" beni bekliyor.
"Yol'cu"nun Yolculuğu sürecek; sizinle beraber işlere de yeniden "merhaba" diyeceğim.
Beni unutmayın...

Sevgi ve dostlukla

Hiç yorum yok: